Salgsbetingelser for Mercedes-bruktbutikken W108.no
- Generelle vilkår
- Disse salgsbetingelsene gjelder for alle kjøp gjennom w108.no.
- Ved bestilling godtar kunden disse vilkårene.
- Produktbeskrivelse og tilstand
- Alle bildeler er brukte, men beskrevet så nøyaktig som mulig med hensyn til tilstand, funksjon og eventuelle feil/mangler.
- Kunden bør kontakte oss ved spørsmål om produktet før kjøp.
- Mindre avvik fra beskrivelsen kan forekomme, da delene er brukt.
- Bestilling og betaling
- Bestillingen utføres i nettbutikken w 108.no
- Betaling foregår via Vipps som er integrert i nettbutikken, eller med Vipps på utleveringssted om dere ønsker selv å hente varen.
- Priser er i NOK og inkluderer eventuelt merverdiavgift (hvis aktuelt).
- Porto blir beregnet i nettbutikken, skulle det være større deler som ikke har noen fraktberegning avvent svar på deres forespørsel før eventuell betaling. Dette kommer klart frem i nettbutikken.
- Levering
- Leveringstid avhenger av lagerstatus og transportør.
- Vi sender normalt innen 3 virkedager etter betaling.
- Leveringskostnader vises ved kassen i nettbutikken.
- Varene er kundes ansvar fra og med tidspunktet de blir levert til avtalt transportør og sporingsnummer er overlevert.
- Angrerett og retur
- Brukte bildeler kan være unntatt angrerett i henhold til lokal lovgivning.
- Med mindre varen er unntatt for angre rett kan kjøper angre kjøpet av varen i henhold til angrerett loven, dette må skje innen 14 dager etter at kjøper har mottatt varen.
- Kjøper sender en skriftlig melding i form av brev eller epost til selger om retur innen de 14 dagene.
- Ved retur av varen og bekreftet stand får så kjøper refundert kjøpesummen. Kjøpers utgifter til eventuell inn og ut montering av varen samt returfrakt dekkes ikke av selger.
- NB. Kundene må kontakte oss før retur for godkjenning.
- Reklamasjon og garanti
- Brukte deler selges «som beskrevet» uten produsentgaranti.
- Defekte eller feilaktige deler kan returneres innen 14 dager etter mottak ledsaget av en skriftlig forklaring på feilen sammen med informasjon fra ordre.
- NB. Kundene må kontakte oss før retur for godkjenning.
- Ansvar
- Vi er ikke ansvarlige for skader eller ulykker forårsaket av montering eller bruk av delene.
- Kunden er ansvarlig for å sikre at delene passer til kjøretøyet.
- Personvern og data
- Personopplysninger håndteres i henhold til vår personvernerklæring.
- Tvister og lovvalg. Konfliktsløsing.
- Eventuelle tvister løses i henhold til kjøpsloven og Norges lover.
- Klager rettes til selger innen rimelig tid (Ref. punkt 5 og 6) Partene skl forsøke å løse eventuelle tvister i minnerlighet. Dersom dette ikke lykkes, kan kjøper ta kontakt med forbrukertilsynet for mekling. Forbrukertilsynet er tilgjengelig på telefon 23 40 06 00 eller www.forbrukertilsynet.no